Subject: Elektrivõrgu ümberehitus Rehemäe külas, Lääne-Nigula vallas, Lääne maakonnas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 31 Aug 2025 22:06:25 +0300

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Elektrivõrgu ümberehitus kliendi
soovil, Rehemäe küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond”, mille käigus
rajatakse riigitee nr 9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee kaitsevööndisse ning
selle kinnistule keskpinge kaablitrass seoses olemasoleva keskpinge
õhuliini demontaaži tõttu antud piirkonnas.

Taotlus asub järgneval lingil:
<https://connectoee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/egert_siigur_connecto
_ee/EQSzqyo1GlxDiy_LTbgnwVQBC7vHRMPCW10LnO3ZSYlseQ?e=Bf44Fk>
Transpordiameti taotlus.asice

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee